Cennik
Ceny wahają się od … do… Zdarza się, że ktoś zapłaci 900 zł, drugi 550, a jeszcze inny 151 zł. Ilekolwiek wybierzecie, jesteście tak samo mile widziani i dostaniecie taką samą usługę.
Zamysł jest taki, by klienci płacili tyle, ile pragną dać, biorąc pod uwagę swoje możliwości prywatne lub aktualny komfort finansowy organizacji a także potrzeby osób prowadzących czy organizujących. Taka polityka cenowa daje nam możliwość dania wsparcia osobom, które mają dużo gorszą sytuację materialną w danym momencie a potrzebują wsparcia, lub też chciałyby wziąć udział w szkoleniu a nie mogą sobie na to pozwolić
Inspiracją dla naszej polityki cenowej jest filozofia szczodrości (designing for generosity).
Traktujemy tę politykę cenową jako codzienną praktykę zaufania i budowania świata, w którym dostrzeganie współzależności jest naturalna a potrzeby wszystkich są uwzględniane.